fbpx

Laat je doelgroep naar je luisteren

Podcasts kennen een enorme groei. Ruim vijf miljoen Nederlanders luisteren geregeld een podcast. Heb jij er al een op je telefoon staan of beluisterd via Spotify?
De podcast kan je vergelijken met een radioprogramma dat je on demand kan luisteren. Het is een populair genre onder millenials. Sporten en ondertussen kennis opdoen gaat goed voor ze samen. Bovendien kan je als organisatie mensen aan je binden vanuit je eigen expertise. En je zult misschien niet gelijk miljoenen luisteraars hebben, maar de mensen die luisteren hebben een bovengemiddelde interesse in jouw boodschap.

De vraag bij de podcast is dus welk verhaal je wilt vertellen, welke boodschap je wilt overbrengen en hoe je dat gaan doen? Hoe val je op tussen de grote hoeveelheid podcasts die Nederland rijk is? Voor ons begint het bij het geluid. Slechte microfoons, slecht geluid zorgt ervoor dat mensen afhaken. Hoe goed je boodschap ook is. Een podcast is en blijft een audiobestand.
Wij bedenken graag concepten voor organisaties waarmee ze zichzelf hoorbaar maken. Beluister onze cases.

Luisteren kan zoveel zeggen

5 miljoen Nederlanders luisteren podcasts