fbpx

Podcasts kennen een enorme groei. Ruim vijf miljoen Nederlanders luisteren regelmatig een podcast. Heb jij er al één op je telefoon staan of beluisterd via Spotify? De podcast kun je vergelijken met een radioprogramma dat je on demand luistert. Het is een populair genre onder millennials. Sporten en ondertussen kennis opdoen gaat goed voor ze samen. Bovendien kun je als organisatie mensen aan je binden vanuit jouw eigen expertise.

De vraag bij de podcast is dus welk verhaal je wilt vertellen, welke boodschap je wilt overbrengen en hoe je dat gaat doen. Hoe val je op in de grote hoeveelheid podcasts die Nederland rijk is? Voor ons begint het bij het geluid. Slechte microfoons en slecht geluid zorgt ervoor dat mensen afhaken. Hoe goed je boodschap ook is. Een podcast is en blijft een audiobestand. Wij bedenken graag concepten voor organisaties waarmee ze zichzelf hoorbaar maken.

Beluister onze cases en kom erachter hoe onze klanten een podcast inzetten.

Luisteren kan zoveel zeggen

de Rodepodcaster

5 miljoen Nederlanders luisteren podcasts