THE FRUITICLE is het online magazine van LBP. Begin 2018 zijn we begonnen met het ontwikkelen van de reeks digizines. LBP is actief in de fruithandel en zocht een manier om hun klanten en partners op een andere manier te benaderen. De vierde editie van THE FRUITICLE bestaat uit een mini documentaire, een column, een interview en onwijs veel foto's. De cover is volledig video omdat bewegend beeld meer doet met het brein. Het digizine is volledig in het engels geschreven. LBP heeft een wereldwijd netwerk en het moet uiteraard over de hele wereld leesbaar zijn.

Content Creation

mock-up LBP 4

Het digizine is volledig in het engels geschreven.

mock-up LBP 2
mock-up LBP 3
mock-up LBP 1

Het online magazine van LBP wordt ook veel gelezen op mobiel.

You might also like

magazine

Een Veilig Gevoel

mock-up evg 2
magazine

Golfcenter Seve

Web Tien_Seve1_626x500px
brand identity

De Haarkliniek

Feit of Fabel_uitgelichte afb